Gastenboek
Willie en Yvonne
Op 01-06-2010 onze peugot 307CC gekocht en opgehaald bij carselect in Oss.
Een geweldige auto,vanaf het begin rijd de auto super en zonder problemen. Er bleek nog meer extra’s op te zitten als op de site/advertentie vermeld stond ,kon er denk ik niet meer bij. Wij zijn zeer te spreken over de afgesproken prijs en garantie die we hebben afgesproken met jeroen. Een zeer vertrouwd adres voor ons om ook hier in de toekomst onze volgende auto weer te kopen.He Jeroen, en ook nog bedankt voor de lekkere koffie en goede uitleg.
groetjes Willie en Yvonne
Een geweldige auto,vanaf het begin rijd de auto super en zonder problemen. Er bleek nog meer extra’s op te zitten als op de site/advertentie vermeld stond ,kon er denk ik niet meer bij. Wij zijn zeer te spreken over de afgesproken prijs en garantie die we hebben afgesproken met jeroen. Een zeer vertrouwd adres voor ons om ook hier in de toekomst onze volgende auto weer te kopen.He Jeroen, en ook nog bedankt voor de lekkere koffie en goede uitleg.
groetjes Willie en Yvonne
Even geduld...