Gastenboek
Jori, Laura, Kelly en Natasja
Hee Jeroen, We vonden het super dat je ons samen met Rolf naar het gala had gebracht met de leuke mini cabrio’s! We vonden het alle vier een avond om nooit meer te vergeten! En al helemaal toen we ook nog eens hoorde dat we allemaal geslaagd waren. Nogmaals bedankt voor onze mooie aankomst! Groetjes Jori, Laura, Kelly en Natasja.
Even geduld...