Gastenboek
Wouter
Hoi Jeroen,
Begin dit jaar (jan 2010) mijn RS4 bij jou ingeruild tegen een prachtige A4 3.0 Cabrio. Uiteraard totaal ander soort auto dan ik gewend was, maar rijdt fantastisch. Ik heb er veel plezier van, zeker met het mooie weer van deze zomer. En toen er afgelopen week een probleem was met de automaat heb je dat binnen 2 dagen (en onder garantie!) opgelost. Geweldig! Als ik weer wat anders wil dan zie je mij vast en zeker terug.
Groeten, Wouter Meijers
P.S. Mensen: Mijn RS4 (41-TP-VN) staat bij Jeroen te koop. Een AANRADER voor iedereen die ECHT van autorijden houdt (en het is een koopje 🙂
Begin dit jaar (jan 2010) mijn RS4 bij jou ingeruild tegen een prachtige A4 3.0 Cabrio. Uiteraard totaal ander soort auto dan ik gewend was, maar rijdt fantastisch. Ik heb er veel plezier van, zeker met het mooie weer van deze zomer. En toen er afgelopen week een probleem was met de automaat heb je dat binnen 2 dagen (en onder garantie!) opgelost. Geweldig! Als ik weer wat anders wil dan zie je mij vast en zeker terug.
Groeten, Wouter Meijers
P.S. Mensen: Mijn RS4 (41-TP-VN) staat bij Jeroen te koop. Een AANRADER voor iedereen die ECHT van autorijden houdt (en het is een koopje 🙂
Even geduld...