Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
Wouter
Hoi Jeroen,
Begin dit jaar (jan 2010) mijn RS4 bij jou ingeruild tegen een prachtige A4 3.0 Cabrio. Uiteraard totaal ander soort auto dan ik gewend was, maar rijdt fantastisch. Ik heb er veel plezier van, zeker met het mooie weer van deze zomer. En toen er afgelopen week een probleem was met de automaat heb je dat binnen 2 dagen (en onder garantie!) opgelost. Geweldig! Als ik weer wat anders wil dan zie je mij vast en zeker terug.
Groeten, Wouter Meijers
P.S. Mensen: Mijn RS4 (41-TP-VN) staat bij Jeroen te koop. Een AANRADER voor iedereen die ECHT van autorijden houdt (en het is een koopje 🙂
Even geduld...