Gastenboek
Peter van Esch
Op zaterdag 11 juli hebben wij onze nieuwe auto, een BMW 320I Touring, bij Jeroen opgehaald. De Volvo V 70 die wij hadden ingeruild mocht achterblijven na enkele jaren trouwe dienst.
Op donderdag 16 juli kreeg de BMW de 1e test te verwerken. We gingen op reis naar Z-Frankrijk voor 2 weken vakantie in bergachtig gebied. Inmiddels zijn we weer terug in Nederland. De vakantie was heel goed maar de BMW was top! Hij rijdt subliem en geeft een heel voldaan gevoel. Zowel tijdens de onderhandeling als bij de aflevering hebben wij een goed en vertrouwd gevoel gekregen bij Car Select i.c. Jeroen. We gaan nog veel plezier beleven van onze fraaie BMW. Wij bevelen CarSelect zeker aan bij kandidaten voor een jongere, fraai uitgevoerde occasion.
M.vr.gr.
Peter van Esch
Op donderdag 16 juli kreeg de BMW de 1e test te verwerken. We gingen op reis naar Z-Frankrijk voor 2 weken vakantie in bergachtig gebied. Inmiddels zijn we weer terug in Nederland. De vakantie was heel goed maar de BMW was top! Hij rijdt subliem en geeft een heel voldaan gevoel. Zowel tijdens de onderhandeling als bij de aflevering hebben wij een goed en vertrouwd gevoel gekregen bij Car Select i.c. Jeroen. We gaan nog veel plezier beleven van onze fraaie BMW. Wij bevelen CarSelect zeker aan bij kandidaten voor een jongere, fraai uitgevoerde occasion.
M.vr.gr.
Peter van Esch
Even geduld...