Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
Bart
Drie maanden rijden we nu in zo’n stoere Mini..alles erop en eraan, vrij jong en weinig in gereden. Al bij de aankoop was de service prima, maar echt positief verrast werden we gisteren. Her en der ging een lampje branden en echt verder rijden durfden we niet. Even Jeroen gebeld en een uurtje later stond Minitje op de wagen. Lampjes waren ondertussen alweer uit, maar Jeroen wilde de auto toch even nakijken. Binnen 24 uur was alles gecheckt. Toen ik hem net ging ophalen bleek dat deze service gratis. Toen ik instapte bleek de Mini echter iets verandert te zijn…hadden ze hem ook nog even gewassen!! SUPER. Bedankt
Even geduld...