Gastenboek
Nadia
Heeey Jeroen,
Ik rij nu alweer 3 weekjes in mijn zwarte peugeot 107 en ik ben er helemaal happy mee!
Nogmaals bedankt voor de goede service en gastvrije ontvangst.
Verder succes met het verkopen van al je andere mooie auto’s.
Groetjes, Nadia
Ik rij nu alweer 3 weekjes in mijn zwarte peugeot 107 en ik ben er helemaal happy mee!
Nogmaals bedankt voor de goede service en gastvrije ontvangst.
Verder succes met het verkopen van al je andere mooie auto’s.
Groetjes, Nadia
Even geduld...