Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
Monique Vork
Sinds begin november rij ik in een AUDI TT 3.2 Quattro. Och lieve mensen wat een beest van een auto! Echt liefde op het eerste gezicht. Altijd op mijn verlanglijstje gehad maar ja nooit durven dromen erin te mogen rijden. Binnen een week was alles geregeld, nog even snel alarm erop (moest van de verzekering) APK keuring ook nog snel geregeld dus al mnet al het Jeroen heel wat zweet druppeltjes verloren om de boel in orde te krijegn. Toen achteraf bleek dat de versterker en de cd wisselaar defect waren, is hij ons daarin ook nog tegemoet gekomen en heeft wat in de pot gestort. Jeroen, je bent een topper! SUC6 met je bedrijf en dat er maar vele bij je mogen kopen!
Even geduld...