Gastenboek
Frank
HALLO JEROEN
NOU HIER EVEN EEN BERICHTJE UIT RIJSWIJK (z h )
IK HEB BIJ JOUW DE FORD FOCUS CC GEKOCHT VRIJ JONGE AUTO EN NAAR ALLE TEVREDENHEID SUPER BEDRIJF EN GOEDE SERVICE
ALS IK WEER AAN EEN NIEUWE TOE BEN ZAL IK JOUW ER ZEKER EEN LATEN ZOEKEN
THANKS MAN
NOU HIER EVEN EEN BERICHTJE UIT RIJSWIJK (z h )
IK HEB BIJ JOUW DE FORD FOCUS CC GEKOCHT VRIJ JONGE AUTO EN NAAR ALLE TEVREDENHEID SUPER BEDRIJF EN GOEDE SERVICE
ALS IK WEER AAN EEN NIEUWE TOE BEN ZAL IK JOUW ER ZEKER EEN LATEN ZOEKEN
THANKS MAN
Even geduld...