Gastenboek
karin van vugt
sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een cc peugeot 207. Wat een aanwinst en oh oh wat kan dat dakkie vaak open. Een top karretje, brengt me overal naar toe en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Jeroen je service is geweldig!!!! klasse kerel. Ben ik toe aan een ander bakkie dan heb jij weer de primeur. Bedankt voor alles!
Even geduld...