Gastenboek
M Laurenssen
Beste eigenaar van Car Select (Jeroen)
Voor de vakantie hebben wij een bijna nieuwe Audi, (via jou uit Dld geimporteerd) gekocht. Inmiddels tijdens vakantierit flink uitgetest. Conclusie: Nieuwe Audi.!!!! Jullie service is uitstekend. Direct nadat wij de Audi thuis hadden hebben wij een muurtje geraakt. Jij vond dit zo erg, dat jij de schade hebt laten herstellen, tegen een super lage kostprijs. Chappeau!!!!!!
Het zou een deugd zijn als alle autobedrijven in Nl dergelijke service zouden verlenen en zo gedreven hun “hobby” koesterden.
Voor de vakantie hebben wij een bijna nieuwe Audi, (via jou uit Dld geimporteerd) gekocht. Inmiddels tijdens vakantierit flink uitgetest. Conclusie: Nieuwe Audi.!!!! Jullie service is uitstekend. Direct nadat wij de Audi thuis hadden hebben wij een muurtje geraakt. Jij vond dit zo erg, dat jij de schade hebt laten herstellen, tegen een super lage kostprijs. Chappeau!!!!!!
Het zou een deugd zijn als alle autobedrijven in Nl dergelijke service zouden verlenen en zo gedreven hun “hobby” koesterden.
Even geduld...