Gastenboek
robert van lent
beter laat dan nooit…. vorig jaar een bmw 3 serie station ( bj 2007) aangeschaft bij jeroen , -nu- inmiddels 10 maanden en 5000km verder kan ik terugblikken op een auto die vlekkeloos rijdt , en met perfecte ”after sales” geleverd is. nog nauwelijks aanspraak moeten maken op garantie o.i.d , dit zegt iets van het stukje kwaliteit wat jeroen aflevert aan zijn koper(s). ik kan vrijwel een ieder aanraden om – als- men overweegt een jonge gebruikte bmw aan te schaffen dit zekers via of bij carselect te doen , en niet via een veel te dure officiële bmw dealer/garage.
Even geduld...