Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
Jo Kling
We hebben in juli bij Jeroen een BWM 118i gekocht, waar we helemaal gek van waren (in de positieve zin). Een witte met echt alles erop en eraan en precies wat we zochten. Na een tijdje met deze 1-er gereden te hebben kwamen we er achter dat dit toch niet echt “onze auto” was, we hadden hiervoor drie 3-series gehad. Het rijden in een 1 is nu eenmaal anders dan in een 3. Nadat we dit tegen Jeroen hadden gezegd is hij een oplossing gaan zoeken. Binnen zeer korte tijd belde hij op dat ie een 320 had en dat dit misschien iets voor ons was. We zijn gaan kijken en na een proefrit zijn tot een passende oplossing gekomen en rijden we dus weer rond in een supermooie 320i (uiteraard ook weer met alles erop en eraan). Jeroen heeft dit voor ons supernetjes opgelost waarvoor onze hartelijke dank!!!!!!!
Even geduld...