Gastenboek
J. van Oss
Ik heb bij jeroen in augustus een bmw 318i aangeschaft. Na een proefrit te hebben gemaakt toch maar gauw besloten om hem te kopen. De auto zag er in prima showroomstaat uit. Helaas de eerste week al een motorisch probleempje binnen de garantie periode. Dit is door jeroen perfect opgelost. Voor mijn volgende bmw weet ik wel waar ik terecht kan. Klasse!
Even geduld...