Gastenboek
Petra Leenen
Al 15 jaar gedroomd van een BMW!! Sinds afgelopen september hebben we een BMW 120I gekocht. GEWELDIG!! Na 2mnd geloof ik nog niet dat hij van ons is, altijd Golf gereden, ook geweldig, maar dit overtreft alles. En ik moet Jeroen gelijk geven: Als je eenmaal BMW hebt gereden, wil je geen ander merk meer. Dat kan ik beamen. Bedankt Jeroen, Niki Lauda.
Even geduld...