Gastenboek
M. van Leeuwen
We hebben heel veel plezier van onze bmw en zijn apetrots. Er bleef onlangs een lampje branden en de moter liep soms onregelmatig. Jeroen heeft net zo lang gezocht om de oorzaak te vinden en het probleem opgelost, geheel onder garantie. Nu rijdt de auto weer als een zonnetje. Jeroen bedankt voor de super service!
Even geduld...