Gastenboek
martijn en sandra
Onlangs een leuke zwarte Peugeot 107 gekocht bij Jeroen en onze oude auto ingeleverd bij hem. We zijn prettig geholpen en hebben tot nu toe nog steeds plezier van onze aankoop. Jeroen, bedankt voor de prettige samenwerking!
Even geduld...