Gastenboek
martijn en sandra
We zijn sinds een maand de trotse bezitters van een Ford Mustang en een Peugeot 207 CC.
Jan ging voor de Mustang en uiteindelijk kwamen we met twee auto’s bij Jeroen weg.
We zijn er erg blij mee, al vele fijne kilometers gereden. Handig dat je bij Jeroen ook buiten de gewone tijden een afspraak kan maken voor bezichtigen en een proefrit.
En ook de extra’s zoals een parrot en trekhaak werden mooi snel door Jeroen geregeld.
Kortom we komen zeker weer langs als we er weer aan toe zijn, ook al is het wel een eindje rijden vanaf nieuwleusen en we zullen Jeroens naam hier zeker noemen als vrienden op zoek zijn naar iets “aparts”
Jan ging voor de Mustang en uiteindelijk kwamen we met twee auto’s bij Jeroen weg.
We zijn er erg blij mee, al vele fijne kilometers gereden. Handig dat je bij Jeroen ook buiten de gewone tijden een afspraak kan maken voor bezichtigen en een proefrit.
En ook de extra’s zoals een parrot en trekhaak werden mooi snel door Jeroen geregeld.
Kortom we komen zeker weer langs als we er weer aan toe zijn, ook al is het wel een eindje rijden vanaf nieuwleusen en we zullen Jeroens naam hier zeker noemen als vrienden op zoek zijn naar iets “aparts”
Even geduld...