Gastenboek
Johan Ploeg
Mijn ervaring,
Ik was op zoek naar een GOEDE mini.
heb diverse mini’s bekeken en gereden.
Ben bij carselct uiterst correct geholpen.
Bij telefonisch contact werd heel veel over de auto verteld en uitgelegd.
Een eerlijke nette goed onderhouden mini in uitmuntende staat, en dat was ook zo.
Rijdt en stuurt als een nieuwe, gewoon goed.
Afspraken over aflevering zijn prima verlopen, en verkoper houdt woord.
Al met al, een zeer prettige ervaring, en zeker aan te raden.
Onderschijdend in aanbod en service.
mijn waardeering een dikke 9.
Ik was op zoek naar een GOEDE mini.
heb diverse mini’s bekeken en gereden.
Ben bij carselct uiterst correct geholpen.
Bij telefonisch contact werd heel veel over de auto verteld en uitgelegd.
Een eerlijke nette goed onderhouden mini in uitmuntende staat, en dat was ook zo.
Rijdt en stuurt als een nieuwe, gewoon goed.
Afspraken over aflevering zijn prima verlopen, en verkoper houdt woord.
Al met al, een zeer prettige ervaring, en zeker aan te raden.
Onderschijdend in aanbod en service.
mijn waardeering een dikke 9.
Even geduld...