Gastenboek
Marjo van der Putten
Begin van dit jaar bij Car-Select Oss een Opel Corsa gekocht. Ik vind het een enorm pluspunt dat Jeroen geen gladde autoverkoper is. Eerlijk en duidelijk in de onderhandeling zonder onzinnige poespas. Nu rijd ik een aantal weken rond en ik ben blij met mijn auto.Zelfs tijdens het winterweer voelde ik me veilig. Ik hoop er lang plezier van te hebben, maar als er weer wat anders moet komen ga ik zeker eerst bij Car-select Oss kijken. Bedanbkt Jeroen!!
Even geduld...