Gastenboek
Sander
Afgelopen zaterdag een prachtige mini cabrio S 2010 bij Jeroen opgehaald en wat een feest om met 185Pk de rit terug naar huis te maken (met ”vollaussattung” qua accessoires). Kostte me de rest van de zaterdag om alle instellingen knoppen, schakelaars uit te zoeken/ in te stellen maar dan heb je ook wat. Mooi werk Jeroen om zulke fraaie cabrio’s uit te zoeken, qua bouwjaar en uitrusting. Kan Cabrio-Select van harte aanbevelen! En overigens ‘cabriodirect.nl’ als zeer voordelige verzekering voor de Cabrio S ook!!
Even geduld...