Gastenboek
Jos en Ingrid
Wij hebben afgelopen zaterdag onze mini cooper s cabrio aero opgehaald en het is in een woord geweldig, zeer fijn geholpen door Jeroen, alles perfect geregeld en nog bedankt voor de snelle service zodat we de eerste mooie lentedag al konden touren!
Even geduld...