Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.

We houden het recht om berichten te verwijderen, of niet te publiceren.
Ton en Judith
Onlangs bij Jeroen geweest voor Peugeot 206cc. Bij aankomst stond de auto al netjes op ons te wachten. Leuk ontvangst met kopje koffie. Na een kleine rondleiding langs diverse hele mooie auto’s toch maar eens gaan kijken waar wij voor kwamen. En ja, wij zijn terug gereden naar Scheveningen in onze nieuwe aanwinst.
Jeroen, je hebt een mooie zaak met hele mooie auto’s wat zeker de moeite waard is om een gaan kijken. We hopen nog een lange tijd te kunnen genieten van onze aanwinst en mocht het weer zover zijn voor een andere, komen we zeker weer kijken.
Gr, Ton en Judith
Even geduld...