Gastenboek
Wouter Meijers
Begin 2010 heb ik mijn Audi RS4 bij Jeroen ingeruild voor een Audi A4 3.0 V6 cabrio die hij toevallig had staan. Goede deal indertijd (geld nodig om mijn huis te kunnen bouwen) en geen moment spijt van gehad. Maar nu, paar jaar verder, ging dat verlies van die twee cilinders toch wel knagen. Dus…..na het nodige zoekwerk hebben Jeroen en ik een (bijna) perfecte Audi S4 cabrio gevonden in de buurt van Bremen.
Jeroen heeft de hele afhandeling van aankoop tot import en aflevering perfect geregeld. Vervolgens heeft hij er ook nog voor gezorgd dat het toch wel erg bordeel-rode lederen interieur is vervangen door een volstrekt unieke rood/zwarte combi. In combinatie met de paars/zwarte parelmoer lak is mijn Audi S4 cabrio nu een absoluut unicum. Mijn grote dank aan Jeroen die zich heeft ingespannen om e.e.a. in werkelijk record tijd allemaal geregeld te krijgen.
Dit is ondertussen de derde auto die ik in Oss heb aangeschaft. Naast de S4 bezit ik ook een, eveneens tamelijk unieke, BMW 335D touring via Carselect. En ook hier ben ik buitengewoon tevreden over.
Dus Jeroen, je gaat mij zeker terug zien!
En ik laat wederom een prima inruiler achter: wie op zoek is naar een uitstekende, zeer comfortabele Audi A4 cabrio moet nu even rap in Oss langs gaan…..
Groeten,
Wouter
Jeroen heeft de hele afhandeling van aankoop tot import en aflevering perfect geregeld. Vervolgens heeft hij er ook nog voor gezorgd dat het toch wel erg bordeel-rode lederen interieur is vervangen door een volstrekt unieke rood/zwarte combi. In combinatie met de paars/zwarte parelmoer lak is mijn Audi S4 cabrio nu een absoluut unicum. Mijn grote dank aan Jeroen die zich heeft ingespannen om e.e.a. in werkelijk record tijd allemaal geregeld te krijgen.
Dit is ondertussen de derde auto die ik in Oss heb aangeschaft. Naast de S4 bezit ik ook een, eveneens tamelijk unieke, BMW 335D touring via Carselect. En ook hier ben ik buitengewoon tevreden over.
Dus Jeroen, je gaat mij zeker terug zien!
En ik laat wederom een prima inruiler achter: wie op zoek is naar een uitstekende, zeer comfortabele Audi A4 cabrio moet nu even rap in Oss langs gaan…..
Groeten,
Wouter
Even geduld...