Gastenboek
J. Vink
2 Weken geleden zijn we op het idee gekomen om een mini cooper cabrio te kopen. We hoefden niet lang na te denken over waar we naar toe zouden gaan: gewoon naar Car Select in Oss, waar ik twee en half jaar geleden ook al een mooie mini cooper heb gekocht. Wederom, zijn we zoals toen, hartelijk ontvangen en geweldig geholpen; het is zo fijn om met een betrouwbare garage zaken te doen. Ik kan iedereen de garage aanbevelen vanwege m.n. de deskundigheid, de geweldige service, betrouwbaarheid, prettige contact en omdat daar super auto’s staan!!
Jeroen, harstikke bedankt!! Graag tot de volgende keer!
Jeroen, harstikke bedankt!! Graag tot de volgende keer!
Even geduld...