Gastenboek
Ger Schonewille
Na enige e-mailtjes over-en-weer ben ik op zaterdag voor de Pasen naar Oss gereden om de Fiat 500 Twin Air Turbo uit 2011 (met nog geen 15.000 km op de teller) op te halen. Hij stond bij aankomst al kant-en-klaar voor de deur en ik kon gelijk een proefritje maken! Een prachtig karretje, met alles erop en eraan en niet te duur! Auto op naam gesteld, betaald en terug gereden naar mijn woonplaats Oldenzaal. Onderweg geen enkel probleem ondervonden; de Fiat500 liep als een zonnetje! Al-met-al een prettige en betrouwbare ervaring met het bedrijf Carselect van Jeroen van der Stappen!
Even geduld...