Gastenboek
Marijke
Fiat 500lounge.
Na eerst wat speurwerk gedaan te hebben op internet, kwamen we tenslotte uit bij carselect-Oss ????. Daar stond ie dan, een zwarte metallic fiat 500lounge met alles erop en eraan. Na Eerst ff een proefritje gemaakt te hebben, en een gezellig praatje met Jeroen, besloten dat dit hem moest worden.
Zaterdag 31-5-2014 kon ik hem afhalen/overschrijven. Eerst weer ff een paar kopjes cappuccino met een stuk Limburgse vlaai, welke wij zelf moesten verzorgen ( ????) . Dat was wel een minpuntje Jeroen ????. Rond de middag ben ik met Brutus naar huis getuft, nou ja getuft, t’is een pittig karretje, had ik niet verwacht. Jeroen bedankt voor de gezelligheid, en ik zal zeker anderen aanraden om eens een kijkje in jouw Toko te nemen, of op jouw site ” carselect-Oss.nl ”
Bedankt en misschien tot ziens ????
Na eerst wat speurwerk gedaan te hebben op internet, kwamen we tenslotte uit bij carselect-Oss ????. Daar stond ie dan, een zwarte metallic fiat 500lounge met alles erop en eraan. Na Eerst ff een proefritje gemaakt te hebben, en een gezellig praatje met Jeroen, besloten dat dit hem moest worden.
Zaterdag 31-5-2014 kon ik hem afhalen/overschrijven. Eerst weer ff een paar kopjes cappuccino met een stuk Limburgse vlaai, welke wij zelf moesten verzorgen ( ????) . Dat was wel een minpuntje Jeroen ????. Rond de middag ben ik met Brutus naar huis getuft, nou ja getuft, t’is een pittig karretje, had ik niet verwacht. Jeroen bedankt voor de gezelligheid, en ik zal zeker anderen aanraden om eens een kijkje in jouw Toko te nemen, of op jouw site ” carselect-Oss.nl ”
Bedankt en misschien tot ziens ????
Even geduld...