Gastenboek
Harmen Wijnja
Inmiddels rijden we alweer twee maanden rond met onze BMW Z3 2.2i Roadster en hebben al een paar honderd “open” kilometers achter de rug in een mooie nazomer! Prima contact en service van Jeroen van der Stappen. (zelfs om 10 voor 8 ’s avonds ons door Oss geloodst om nog op naam te kunnen zetten!) Nog geen dag spijt van de aankoop gehad, en de auto houd zich, zoals beloofd, prima!
Bedankt Jeroen. We hopen nog lang rijden in de Z3 maar komen vast nog eens terug!
Bedankt Jeroen. We hopen nog lang rijden in de Z3 maar komen vast nog eens terug!
Even geduld...